Sitemiz Pamukkale Üniversitesi'nden Bağımsızdır.

PAÜ 2013-2014 Güz Dönemi Harç Duyurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılında Üniversitemize Yeni Kayıt Hakkı Kazanan Öğrenciler ile Öğrenimine Devam Etmekte Olan Öğrencilerin Dikkatine! Ekli belgeden harç bilgilendirmesine ulaşabilirsiniz.


EKLİ BELGE AŞAĞIDADIR...

2013-2014 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA ÜNİVERSİTEMİZE YENİ KAYIT HAKKI KAZANAN ÖĞRENCİLER İLE ÖĞRENİMİNE DEVAM ETMEKTE OLAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE!

*** Harçlarla ilgili Bakanlar Kurulu Kararı yayınlanmadığından, 2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı harç miktarları, 2012-2013 yılındaki miktarlara göre ilan edilmiştir. Bakanlar Kurulu Kararı yayınlandıktan sonra fark oluşması durumunda, oluşan farklar bahar dönemi harçlarına ilave edilerek tahsil edilecektir.


ÖĞRENCİ KATKI PAYI ÖDEMEYECEK OLANLAR

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında Üniversitemize yeni kayıt hakkı kazanan  öğrenciler ile normal öğrenim süresinde öğrenimine devam eden Birinci Öğretim öğrencileri ilan edilen katkı paylarını ödemeyeceklerdir.  


ÖĞRENİM ÜCRETİNİ ÖDEYECEK OLANLAR

İkinci Öğretim (İ.Ö) programlarına 2013-2014 öğretim yılında yeni kayıt hakkı kazanan ve halen öğrenimine devam etmekte olan öğrenciler tabloda belirtilen öğrenim ücretlerini ödeyeceklerdir.  Hazırlık sınıfı hariç, bulundukları bölümde her bir dönem için belirlenen asgari derslerden başarılı olan ve bu dersleri alan öğrencilerin başarı ortalamasına göre dönem sonu itibarıyla yapılacak sıralamada ilk yüzde ona giren ikinci öğretim öğrencileri, bir sonraki dönemde birinci öğretim öğrencileri için belirlenen öğrenci katkı payı kadar öğrenim ücreti ödeyeceklerdir. 

ÖZÜR DURUMU OLANLAR
Yükseköğretim programlarına kayıt veya kayıt yenileme sırasında 1/7/2005 tarihli ve 5378 sayılı Özürlüler ve Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun ve 14/1/2012 tarihli ve 28173 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Özürlülük Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları Hakkında Yönetmelik uyarınca, özürlü olduğuna dair raporu ilgili yükseköğretim kurumuna sunan öğrencilerin ödemesi gereken öğrenim ücreti tutarlarından, özürlülük oranı kadar indirim yapılır. Özürlü olduğu halde, kayıt yaptırma veya kayıt yenileme sırasında özürlü olduğuna dair raporu ibraz edemeyen öğrencilere, ilgili belgeyi ibraz ettiği tarihte, özürlülük oranı kadar yapılacak indirim tutarı red ve iadeler kaleminden iade edilir. (Resmi Gazete 29 Ağustos 2012, Karar Sayısı : 2012/3584,  Madde 2 / 3)

NORMAL ÖĞRENİM SÜRESİNİ AŞAN ÖRGÜN ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİN’DEN

Öğrenim süresi 2 yıl olup 3. ve daha fazla yılında eğitimine devam edenler,

Öğrenim süresi 4 yıl olup 5. ve daha fazla yılında eğitimine devam edenler,

Öğrenim süresi 5 yıl olup 6. ve daha fazla yılında eğitimine devam edenler,

Öğrenim süresi 6 yıl olup 7. ve daha fazla yılında eğitimine devam edenler,


Yüksek Lisans (Tezli) olup 3.yıl ve daha fazla eğitimine devam edenler,

Yüksek Lisans (Tezsiz) olup 3.yıl ve daha fazla eğitimine devam edenler,
 
Doktora/Sanatta Yeterlilik eğitimi yapmakta olup 5. yıldan daha fazla eğitimine devam edenler, 

Tabloda belirtilen öğrenci katkı paylarını ödeyeceklerdir.

YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLER;
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında Üniversitemizde öğrenimine devam etmekte olan Yabancı Uyruklu öğrencilerden Birinci Öğretime kayıtlı olanlar aşağıdaki tabloda belirtilen öğrenci katkı payını; İkinci Öğretime kayıtlı olanlar ise aynı tablodaki öğrenim ücretini ödeyeceklerdir.
ÖĞRENCİ KATKI PAYI VEYA ÖĞRENİM ÜCRETİNİ ÖDEMEYENLERİN DURUMU;
Öğrenci katkı payları ve öğrenim ücretleri, ilgili dönem başlarında kayıt olma veya kayıt yenileme sırasında ödenir. Süresi içinde katkı payı veya öğrenim ücretini ödemeyenler ile mazeretleri ilgili yükseköğretim kurumunun yönetim kurulunca kabul edilmeyenler, o dönem için kayıt yaptıramaz ve öğrencilik haklarından yararlanamaz.


* Katkı Payı/Öğrenim Ücreti tutarları Halk Bankasının Türkiye genelindeki tüm şubelerinden ve ATM’lerinden PAÜ Öğrenci Numarası ile yatırılabilir.







2013-2014 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
ÖĞRENCİ KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETLERİ
FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL/ MESLEK YO./ ENSTİTÜLER
Birinci Öğretim
Normal Öğretim Süresinde Mezun Olamayan Birinci Öğretim Öğrencileri
İkinci Öğretim
Eğitim Fakültesi
0
142
514
Fen-Ed. Fak. (Fen Prog.)
0
142
641
Fen-Ed. Fak. (Sos. Prog.)
0
142
481
İkt. ve İda. Bil. Fak.
0
157
578
İktisat Bölümü (İ.Ö.) (%100 İng.)
0
157
867
Mühendislik Fak.
0
194
765
Teknik Eğitim Fak.
0
141
Teknoloji Fak.
0
194
765
Tıp Fakültesi
0
296
Turizm Fakültesi
0
142
Denizli Sağlık Y.O.
0
95
Fizik Tedavi ve Reh. Y.O.
0
95
Spor Bilim. ve Tek. Y.O.
0
95
Uygulamalı Bil. Y.O.
0
95
Acıpayam M.Y.O.
0
95
Bekilli M.Y.O.
0
95
385
Buldan M.Y.O.
0
95
385
Çal M.Y.O.
0
95
Çivril Atasay Kamer M.Y.O.
0
95
385
Denizli Tek. Bil. M.Y.O.
0
95
385
Denizli Sos. Bil. M.Y.O.
0
95
385
Denizli Sağ. Hiz. M.Y.O.
0
95
Honaz M.Y.O.
0
95
385
Kale M.Y.O.
0
95
385
Tavas M.Y.O.
0
95
Enstitüler
0
129

Yeni kazananlar için katkı payı yatırma günleri
: 02 - 06.09.2013
Kayıt yenileme için katkı payı yatırma günleri
: 09 - 13.09.2013
Enstitüler yeni kazananlar için katkı payı yatırma günleri
: 02 – 04.09.2013
Enstitüler kayıt yenileme için katkı payı yatırma günleri
: 09 - 13.09.2013
Tıp Fakültesi kayıt yenileme için katkı payı yatırma son günü
: 13 - 27.09.2013


 
Gizlilik Politikası | © Telif Hakkı