Sitemiz Pamukkale Üniversitesi'nden Bağımsızdır.

PAÜ 2013 - 2014 Yaz Okulu

Pamukkale Üniversitesi 2013 - 2014 Yaz Okulu Genel Bilgiler

2013-2014 YAZ DÖNEMİ GENEL İŞLEYİŞİ
Pamukkale Üniversitesi Yaz Dönemi Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği gereğince; 2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Dönemi’nde bir öğrenci en fazla 15 kredi değerinde derse kayıt yaptırabilir. Ancak, Yaz Dönemi’nde bir öğrencinin alacağı derslerin haftalık ders saati toplamı 30 saatten fazla olamaz. ( 30 saat hesaplama: Alınan dersin haftalık ders saati x 3 olarak hesaplanır. )

1.   Derslerin Belirlenmesi, Sistemde Aktif Edilmesi

2.   Yaz Dönemi Ücretleri/Ödemeler

3.   Yaz Dönemi Ders Kayıt İşlemleri

4.   Öğretim Elemanlarına Ödenecek Ücretler

5.   Ücret İade İşlemleri

6.   Yaz Dönemi İş Akış Takvimi

1. Derslerin Belirlenmesi, Sistemde Aktif Edilmesi

Yaz Döneminde açılmak istenen dersler, ilgili bölümler tarafından bağlı olunan Fakülte Dekanlığı/Yüksekokul Müdürlüğü/Meslek Yüksekokulu Müdürlüğüne; 16 Haziran 2014 tarihine kadar bildirilecektir.

(Dersler belirlenirken; geçmiş dönemlerde dersi alan ve dersten kalan öğrenci sayısı, öğrenci başvuru ve talepleri ile dersi verecek öğretim elemanının durumu… gibi parametreler dikkate alınır.)

Fakülte Dekanlıkları/Yüksekokul Müdürlükleri/Meslek Yüksekokulu Müdürlüklerine, bölüm/program başkanlıkları tarafından bildirilen dersler; Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu onayı ve talimatı ile birim öğrenci işleri personeli tarafından 19 - 23 Haziran 2014 tarihleri arasında sistemde aktif hale getirilecektir.

Açılması düşünülen ve sistemde aktif hale getirilen ders listeleri, ayrıca Öğrenci işleri Daire Başkanlığına 23 Haziran 2014 tarihine kadar YKK ve yazı ile bildirilecektir. Açılması düşünülen dersler ilgili birim duyuru panoları ile Üniversite web sayfasında 19-23 Haziran 2014 tarihleri arasında ilan edilecektir.

Açılması düşünülen ve sistemde tanımlanan derslerin dışında, Kesin kayıt günlerinde ilave ders açılması kayıt ve banka sistem sorunlarına yol açtığı için; 19 Haziran 2014 tarihinden sonra gelen ders açma talepleri dikkate alınmayacaktır. Bu nedenle, açılma olasılığı bulunan derslerin 19-23 Haziran 2014 tarihleri arasında sistemde tanımlanması, derslerin belirlenme aşamasında gerekli çalışmanın yapılarak, kesin kayıtlar başladıktan sonra ders açma önerisi yapılmaması gerekmektedir.


2. Yaz Dönemi Ücretleri / Ödemeler

Öğrencilerin ödeyeceği ücretler, Yükseköğretim Genel Kurulu’nca belirlenerek YÖK web sayfası ile Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı web sayfasında yayınlanır.

Yaz Döneminde ders alacak öğrencilerden alınacak ücretler, EK-1’ de verilmiştir. Ücretlendirme dersin haftalık ders saatine göre hesaplanır.

Ders kaydında;

1-Öğrencinin sistemden ders kaydını yapması,

2-Ders kaydından sonra ekranda çıkacak toplam tutarı 25 Haziran 29 Haziran 2014 tarihleri arasında Türkiye Halk Bankasına yatırması,

3-Ücreti yatırdıktan sonra sistemden ders kaydını onaylaması gerekir. 
Ödemeler aşağıda belirtilen açıklamalara göre yapılacaktır:

Üniversitemiz öğrencilerinin ders ücretleri;

a)-Sistemdeki ders kaydından sonra yatırılması gereken tutar bankada görülecektir.

b)-Türkiye Halk Bankası'nın Türkiye genelindeki herhangi bir şubesinden, ATM veya İnternet Bankacılığından PAÜ Öğrenci Numarası ile Pamukkale Üniversitesi öğrenci tahsilat hesabına ödenebilecektir.

c)- Yatırılan ders ücretleri sisteme anında yansıyacaktır.

d)- Ders ücretini yatırdıktan sonra sistemden ders kaydı onaylanacaktır.

Diğer üniversite öğrencileri ile özel öğrencilerin ders ücretleri;

Üniversitemizden ders almak isteyen diğer üniversite öğrencileri ile özel öğrencilerin; ilk aşamada dersin açıldığı fakülte, yüksekokul veya meslek yüksekokullarına bizzat başvurarak sisteme kayıt olmaları ve sistem kaydından sonra;

a)- İlgili okuldan aldıkları geçici PAÜ öğrenci numarası ve şifreleri ile birlikte sistemden ders kaydı yaparak, ders kaydından sonra ödenmesi gereken ücret tutarını ekrandan öğreneceklerdir.

b)-Türkiye Halk Bankası'nın Türkiye genelindeki herhangi bir şubesinden, ATM veya İnternet Bankacılığından PAÜ Öğrenci Numarası ile Pamukkale Üniversitesi öğrenci tahsilat hesabına ödenebilecektir.

c)- Yatırılan ders ücretleri sisteme anında yansıyacaktır.

d)- Ders ücretini yatırdıktan sonra sistemden ders kaydı onaylanacaktır. Bankadan alınacak makbuz üzerinde aşağıdaki bilgiler yer alacaktır:

·         Öğrenci Numarası

·         Yatırılan Ücret Tutarı

Bankadan alınacak makbuzun öğrenci tarafından saklanmasında yarar vardır.

Öğrenciler, kayıt olmak istedikleri derslerin bilgilerini http://pau.edu.tr/adresindeki PAÜ Bilgi Paketi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi/Derece Programlarından öğrenebilirler.

Azami 30 saat (teorik ve uygulama saati toplamı) sınırını aşmamak kaydıyla ders seçilebileceği, bu sınır dahilinde ilave olarak ders seçilmek istenirse dersin seçilip daha sonra yine ders ücretinin ilgili bankaya yatırılması ve ücret yatırıldıktan sonra ders kayıt onayı verilmesi gerekmektedir. Yatırılan ücret yetersiz olduğunda sistemden ders kayıt onayı verilemeyeceği hususlarına da ayrıca dikkat edilmesi gerekmektedir.

Açılma yeterliğini sağlamayan derslerin yerine veya 20 öğrencinin altına düşmeden açılan dersin yerine (açılma yeterliğini etkilememek koşuluyla (derse kayıt olan öğrenci sayısının 20’in altına düşmemesi)) başka derse kayıt olmak üzere; 25-29 Haziran 2014 tarihlerinde yapılacak kayıtlar için, öğrencilerin ders değişiklerini yaptıktan sonra ilave ücret yatırmaları gerekiyorsa ilave ücreti de belirtilen tarihlerde ilgili bankaya ödemiş olmaları ve ücreti ödedikten sonra kaydını onaylamaları gerekmektedir.

Ücret Yatırma İçin Örnek;

Fen-Edebiyat Fakültesi Birinci Öğretim veya ikinci öğretim öğrencisi aşağıdaki tablodaki gibi toplam 6 saatlik dersleri almak için ücret yatıracak olsun; (Aşağıdaki örnekteki ücretler, 2013-2014 Yaz Dönemi ücretleridir.)






(AKTS)
Top.

Eşdeğerliği
Kodu
Adı
Aldığı Okul
T
U
K
Saat
Ücreti
Olup Olmadığı
OKL113
Psikoloji
Eğitim Fak.
2
0
4
2
40
*
TAR102
Osmanlıca II
Fen-Edebiyat Fak.
2
2
3
4
81


Toplam: 121 TL. ücret yatırması gerekmektedir.

* Eşdeğerlik kararı yoksa alınacak ders geçersiz sayılır, eşdeğerlik onayı alınmadan derse ücret yatırılmaması gerekmektedir. Hatalı veya mükerrer alınan derslere ait sorumluluk öğrenciye aittir.

Alınmak istenen ders/dersler sistemden seçildikten sonra yatırılması gereken ücret banka sisteminde görülür. Ücret yatırdıktan sonra mutlaka ders onayının sistemden yapılması gerekmektedir. Sistem onayı verilmediği takdirde ders kaydı geçerli olmaz.

3. Yaz Dönemi Ders Kayıt İşlemleri

Tüm öğrenciler; http://obis.pau.edu.tr internet adresi üzerinden ders kayıt işlemlerini gerçekleştireceklerdir.


Ders seçimini yapıp, ödemeleri gereken ders ücretlerini 2 inci maddede belirtilen açıklamalar ile “Pamukkale Üniversitesi Yaz Dönemi Yönetmeliğinin 8 inci ve 11 inci madde hükümleri çerçevesinde yatıran Üniversitemiz öğrencileri, bulundukları yerden 25-29 Haziran 2014 tarihleri arasında internet ortamında derslerini onaylayarak ders kayıtlarını yapacaklardır. Kayıt işlemleri,

29 Haziran 2014 tarihinde Saat: 23.59’da tamamlanacaktır.

Diğer üniversite öğrencileri ile özel öğrenciler almak istedikleri derse/derslere; dersi açan fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokullarından 25-29 Haziran 2014 tarihleri arasında alacakları bilgiye (PAÜ Öğrenci No: Ders Ücretleri) göre dersleri seçtikten ve bankaya gerekli ödemeyi yaptıktan sonra yine 25-29 Haziran 2014 tarihleri arasında internet ortamında derslerini onaylayarak ders kayıtlarını yapacaklardır.

25-29 Haziran 2014 tarihleri arasında yapılacak kayıtların bitiminden sonra, açılma yeter sayısına (En az 20 öğrenci kaydı olan dersler) ulaşmış derslerin, 29 Haziran 2014 tarihinde gece saat 00:00 itibari ile açılması kesinleşmiş olacaktır.

25-29 Haziran 2014 tarihlerinde ders kaydı yapmış öğrenciler, 30 Haziran- 01 Temmuz 2014 tarihlerindeki EKLE-SİL-ONAYLA günlerinde açılma yeterliliğini sağlamadığı için sistemden silinen derslerin yerine (ders kredisi fazlalığı nedeniyle ilave ücret yatırılması gerekiyorsa ilave ücretin de ilgili bankaya ödenmesi koşulu ile) açılma yeterliliğine ulaşan dersler arasından veya açılma yeterliğini etkilememek koşuluyla (derse kayıt olan öğrenci sayısının 20’in altına düşmemesi) açılan dersin yerine başka derse/derslere kayıt olabileceklerdir.

20 öğrenci sayısına ulaşmamış olan dersler, 30 Haziran 2014 tarihinde sabah saat: 09.00’da sistemden silinecek veya ders üzerinde işlem yapılamayacaktır. 30 Haziran 2014 tarihinden itibaren 01 Temmuz 2014 tarihi mesai bitimine kadar açılma yeterliliğini sağlamış derslere 29 Haziran 2014 tarihine kadar herhangi bir ders için ücret yatırmış olan ve bankada ders almak için yeterli bakiyesi olan öğrenciler, isterlerse açılma yeterliliğini sağlamış derslere açılmayan dersleri üzerinden silerek kayıt olabileceklerdir. Ders almak için banka bakiyesi yetersiz olan öğrenciler sistemden ders ilavesi/ değişikliğini yapıp, fark ücretini yatırdıktan sonra sistemden onay verebileceklerdir. Ücret farkı olup, eksik ücreti olan öğrenciler Ekle-Sil yapamazlar.

Alınmak istenen dersin eşdeğer ve doğru alınmış bir ders olup olmadığının bağlı olunan fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokulundan teyit edilmesinden ve ders alma kurallarına bağlı ders seçilmesinden öğrenci sorumludur. Öğrenci kataloğunda yer alan dersler dışında farklı ders alan veya eşdeğerliği bulunmayan dersi/dersleri alan öğrencilerin aldıkları bu dersler, öğrenci detay not durum çizelgesinde görülür, ancak akademik ortalamaya katkısı olmaz.

Yaz Dönemi ders kayıtlarında danışman onayı aranmaz. Öğrencilerin, Ekle-Sil-Onayla günlerinde (30 Haziran-01Temmuz 2014 ) seçtikleri dersleri sistemde onaylamaları zorunludur.

Mezuniyet aşamasına gelmiş ancak mezuniyet kararı henüz çıkmamış olan ve akademik ortalamalarını yükseltmek amacıyla Yaz Döneminde ders alan öğrencilerin, aldıkları ders/derslerin akademik ortalamaya etkisi olmaz. Alınan dersler sadece detay not durum çizelgesinde fazladan alınan ders olarak yer alır.


4. Öğretim Elemanlarına Ödenecek Ücretler

2914 Sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu’nun 11. maddesi ve Yükseköğretim Genel Kurulu’nun belirlediği ilkelere göre;

Yaz Döneminde ders vermekle görevlendirilen ve bu görevi fiilen yerine getiren öğretim elemanlarına (Profesör, Doçent, Yardımcı Doçent, Öğretim Görevlisi, Uzman, Okutman), ders ve sınav ücretleri, Yaz Dönemi ücretleri toplam miktarının % 70’ini aşmayacak şekilde, ayrıca ders saati ücretinin 5 katını, sınav ücretinin 3 katını geçmeyecek şekilde belirlenerek, ilgili fakülte/yüksekokulun ödenek havuzundan, ikinci paragrafta belirtilen parametrelere göre ücret tahakkuk ettirilir.

Ders vermekle görevlendirilen ve bu görevi fiilen yerine getiren öğretim elemanlarına; unvanlarına, verdikleri derslerin toplam ders saati ile derse kayıt yaptıran öğrenci sayısına göre ders ve sınav ücreti ödenir.

Yaz Döneminde öğretim elemanları, Yaz Dönemi Yönetmeliği’nin 7 inci madde (5) inci bendine göre en fazla haftada toplam 21 saatlik teorik ve uygulamalı ders verebilirler, 20 saatten fazla ders veren öğretim elemanlarına fazla verdikleri ders saati için ücret ödenmez.

Bir derse kayıt yaptıran öğrenci sayısı 50’yi geçerse ders şubeli olarak verilebilir. Ancak, şubelendirilen ders ayrı bir ders olarak ücretlendirilemez, derse kayıtlı öğrenci katsayısı uygulanarak ücretlendirilir.


5- Ücret İade İşlemleri

Ders kaydı yapıldığı halde açılmayan veya ders değişikliği nedeniyle oluşan farka ilişkin Yaz Dönemi ücretleri, akademik takvimde belirtilen tarihler arasındaki kayıt sırasında öğrencinin vereceği geçerli banka IBAN bilgilerine göre Havale/EFT yapılacaktır. Detay bilgi EK-2’ de verilmiştir.

Ekle-Sil-Onayla işleminden (01 Temmuz 2014 tarihinden sonra) sonra kayıt olunan ders değiştirilemeyeceğinden, dersi almaktan vazgeçme (dersin normal döneminde başarılmış ve yanlışlıkla ders alınmış olması dahil) veya başka nedenden dolayı ücret talebi olumsuz değerlendirilecek ve ücret iadesi kesinlikle yapılmayacaktır.


6- Yaz Dönemi İş Akış Takvimi
Yaz Dönemi İş Akış Takvimi EK-3’ de verilmiştir.

EKLER:
1.      Yaz Dönemine katılacak öğrencilerden alınacak ücretler EK-1.
2.      Yaz Döneminde ders almak üzere başvuran öğrencilerin ücret iade işlemleri EK-2.
3.      Yaz Dönemi İş Akış Takvimi EK-3.


EK: 1
2013-2014 YAZ ÖĞRETİMİ ÜCRET TABLOSU
Birinci ve İkinci Öğretim Programları için (TL)





Ders Saatleri (Teorik+Pratik)














FAKÜLTE
1 Saat
2 Saat
3 Saat
4 Saat
5 Saat
6 Saat
7 Saat
8 Saat
9 Saat
10 Saat











Tıp Fakültesi
44
88
132
177
221
265
309
353
398
442
Mühendislik Fakültesi
28
57
86
115
144
173
201
230
259
288
Teknoloji Fakültesi
28
57
86
115
144
173
201
230
259
288
İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi
22
44
66
89
111
133
155
178
200
222
Eğitim Fakültesi
20
40
61
81
102
122
143
163
183
204
Fen - Edebiyat Fakültesi
20
40
61
81
102
122
143
163
183
204
İlahiyat Fakültesi
20
40
61
81
102
122
143
163
183
204
İletişim Fakültesi
20
40
61
81
102
122
143
163
183
204
Teknik Eğitim Fakültesi
20
40
61
81
102
122
143
163
183
204
Turizm Fakültesi
20
40
61
81
102
122
143
163
183
204
Denizli Sağlık Y.O.
14
28
43
57
72
86
100
115
129
144
Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon Y.O.
14
28
43
57
72
86
100
115
129
144
Spor Bilimleri Ve Teknolojisi Y.O.
14
28
43
57
72
86
100
115
129
144
Uygulamalı Bilimler Y.O.
14
28
43
57
72
86
100
115
129
144
Acıpayam M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Bekilli M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Buldan M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Çal M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Çivril Atasay Kamer M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Denizli Sağlık Hizmetleri M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Denizli Sosyal Bilimler M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Denizli Teknik Bilimler M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Honaz M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Kale M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Tavas M.Y.O.
15
31
47
63
79
95
111
127
143
159
Yabancı Diller Yüksekokulu
Hazırlık öğrencileri, kayıtlı oldukları Fakülte/Yüksekokul ücretini öderler.
(Hazırlık)
( Yabancı Diller Y.O. tarafından 10 saatlik ders açılacaktır.)



NOTLAR :

1)-Özel öğrenci statüsünde ders almak isteyen ve çalıştıkları kurumu belirtir bir belge sunanlar, ders almak istedikleri Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun ücretini öderler.

2)-Yabancı Diller Yüksekokulu tarafından açılan hazırlık derslerine kayıt olmak isteyen öğrenciler, ilgili Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun ücretini öderler.

3)-Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu öğrencileri ders almak istedikleri Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun ücretini öderler.

4)-Vakıf Üniversitesi veya Özel Üniversite öğrencileri ders almak istedikleri Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun ücretini öderler.

5)-Yabancı dille eğitim yapan ( %100 İngilizce ) programlarında kayıtlı öğrenciler, ilgili Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu için belirlenen ders saat ücretini öderler.

6)-Yabancı uyruklu öğrenciler, ilgili Enstitü/Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun ücretini öderler.


5

EK-2

2013-2014 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ DÖNEMİ’NDE DERS ALMAK ÜZERE BAŞVURAN ÖĞRENCİLERİN ÜCRET İADE İŞLEMLERİNE İLİŞKİN DETAY BİLGİLER
ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE !



YAZ DÖNEMİ ÜCRET İADELERİNDE AŞAĞIDA BELİRTİLEN AÇIKLAMALARIN DİKKATE ALINMASI, İADE İŞLEMLERİNİN YAPILMASINDA KOLAYLIK SAĞLAYACAKTIR.

ÖNCEKİ YILLARDA AYNI IBAN NUMARASINI BİR KAÇ ÖĞRENCİNİN SİSTEME YAZDIĞI TESBİT EDİLMİŞ OLUP, SİSTEMDEKİ IBAN NUMARALARININ KİME AİT OLDUĞU TESPİT EDİLEMEYECEĞİNDEN BU ŞEKİLDE OLAN HİÇ BİR ÖĞRENCİYE İADE YAPILAMAYACAKTIR. SİSTEME MUTLAKA ÖĞRENCİNİN KENDİ ADINA OLAN BİR IBAN NUMARASI GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. (T.C. EŞLEŞTİRMESİ YAPILACAKTIR)


AŞAĞIDA VERİLEN ÖRNEKLERE GÖRE, DERS KAYDI SIRASINDA ÖĞRENCİLERİN KENDİLERİNE AİT GEÇERLİ BANKA HESABI IBAN NUMARASINI GİRMELERİ İSTENECEKTİR.

( Anne, baba veya arkadaş IBAN numarası olmayacaktır.)

GEÇERLİ IBAN NUMARASI VERMEYENLERİN EFT/HAVALE İŞLEMLERİ İLE ÜCRET İADESİ BAŞKA BİR USULLE YAPILMAZ.

ÜCRET İADE İŞLEMLERİ İÇİN;

1)-VERİLECEK IBAN NUMARASININ MUTLAKA ÖĞRENCİ ADINA OLMASI GEREKİR. YAZ ÖĞRETİMİ ÜCRET İADE İŞLEMLERİ, VERİLECEK IBAN NUMARASINA

DOĞRUDAN YAPILDIĞINDAN YANLIŞ VERİLEN IBAN NUMARALARINDAN DOLAYI HİÇ BİR HAK TALEBİNDE BULUNULAMAZ. HATALI IBAN NUMARASINDAN KURUMUMUZ SORUMLU TUTULAMAZ.

IBAN NUMARASI: İLK İKİ HARFİ TR SONRASINDA 24 TANE RAKAMDIR.
T   R

Dekontun üzerindeki iban numarası üniversiteye ait olup bu iban numarasını yazmayınız.
Cep Telefonu : 0 XXX XXX XX XX

2-) Ekle-Sil-Onayla işleminden ( 01 Temmuz 2014 tarihinden sonra) sonra ders değiştirilemeyeceğinden dersten vazgeçme (dersin normal döneminde başarılmış veya yanlışlıkla alınmış olması dahil) veya başka nedenden dolayı ücret talebi olumsuz değerlendirilir, ücret iadesi kesinlikle yapılmaz.

3)- DERS SEÇTİKTEN SONRA ARTAN PARA MİKTARI 5.00 Tl. DEN AZ OLAN ÖĞRENCİLERE, (İADE MASRAFLARINI KARŞILAMAYACAĞINDAN DOLAYI) İADE YAPILMAYACAKTIR. EFT/HAVALE İŞLEMLERİNİN DAHA HIZLI YÜRÜTEBİLMESİ İÇİN; İŞLEM YAPARKEN DİKKATLİ OLUNMASI, IBAN NUMARALARININ KONTROL EDİLMESİ, HASSASİYET GÖSTERİLMESİ GEREKMEKTEDİR. 06 AĞUSTOS 2014 MESAİ BİTİMİ İTİBARİYLE TÜM İADE İŞLEMLERİ TAMAMLANACAKTIR. İADE ALACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN VERDİKLERİ HESAP

NUMARALARI+IBAN NUMARALARINA PARANIN AKTARILIP AKTARILMADIĞI KONTROL ETMELERİ, AKTARILMAMIŞSA 04 AĞUSTOS 2014 MESAİ BİTİMİNE KADAR REKTÖRLÜK ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI-HARÇLAR BİRİMİNE MÜRACAAT ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.

İADE İŞLEMLERİ 23 TEMMUZ 2014 TARİHİNDEN SONRA YAPILACAKTIR.


EK: 3

2013-2014 Öğretim Yılı Yaz Dönemi İş Akış Takvimi

Başlama
Bitiş


Tarihi
Tarihi
Açıklama

16.06.2014
16.06.2014
Yaz Döneminde açılacak muhtemel derslerin ilgili bölüm/program başkanlıkları

tarafından Dekanlık ve Müdürlüklere bildirilmesi.



Bölüm/Program Başkanlıkları tarafından Yaz Döneminde açılması önerilen

19.06.2014
23.06.2014
muhtemel derslerin ilgili Fakülte/Yüksekokul ve Meslek Yüksekokulu öğrenci işleri



tarafından sistemde aktif hale getirilmesi.

19.06.2014
23.06.2014
Açılacak muhtemel derslerin ilan edilmesi.

19.06.2014
23.06.2014
Açılması kesinleşen derslerin ve ders sorumlularının ÖİDB’ye gönderilmesi.

25.06.2014
29.06.2014
Yaz Dönemi ders ücretlerinin ödenmesi.

25.06.2014
29.06.2014
Yaz Dönemi ders kayıtları. (Kesin Kayıt İşlemleri) 29.06.2014 tarihinde saat



23.59’da sona erecektir.



Ekle-Sil-Onayla işlemleri.(Açılmayan dersler yerine, açılan derslere kayıt işlemleri

30.06.2014
01.07.2014
veya açılan dersler arasında, açılma yeter sayısı üzerinde olmak koşulu ile ders



seçme, kayıt işlemleri ve seçilen tüm derslere onay verme)

02.07.2014
-
Yaz Dönemi derslerin başlaması.

02.07.2014
08.07.2014
Kayıt düzenleme işlemleri (Öğrenci İşleri Daire Bşk.-Bilgi İşlem Daire Bşk.)

23.07.2014
06.08.2014
Açılmayan/kayıt yaptırılmayan ders ücretlerinin geri iade edilmesi.

-
08.08.2014
Yaz Dönemi derslerinin sona ermesi.

11.08.2014
15.08.2014
Yaz Dönemi genel sınavlarının yapılması.

-
21.08.2014
Yaz Dönemi Genel Başarı Notlarının internet üzerinden girilmesi için son gün.


 
Gizlilik Politikası | © Telif Hakkı