Sitemiz Pamukkale Üniversitesi'nden Bağımsızdır.

2012-2013 Güz Dönemi Kurumlararası Güz Dönemi Kurumlararası Yatay Geçişi Kabul Edilen Yedek Öğrenci Listesi

Yedekten yatay geçişle kayıt yaptıracak adaylar 24-28 Eylül 2012 tarihleri arasında kayıt için istenmiş olan tüm belgeleri tamamlamış olarak şahsen Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında kesin kayıtlarını yaptırabilecektir.
Yedekten yatay geçişle kayıt yaptıracak adayların listesi aşağıdadır.

Kayıt için istenen belgeler:
- Öğrenci bilgi Kayıt Formu
- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
- 9 adet resim
- Geldiği üniversiteye ait öğrenci kimlik kartı
- Üniversite hastanelerinden ve/veya tam teşekküllü resmi bir hastaneden eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu. (Heyet raporu istenen bölüm/programlar : Fizik Ted. ve Reh. YO, Denizli Sağlık YO, Spor Bil. ve Tekn. YO, Denizli Sağlık Hiz. MYO)


2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA YATAY GEÇİŞLE KAYIT OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN YERİNE YEDEK ÖĞRENCİLERDEN KAYITLARI YAPILACAK OLAN ÖĞRENCİLERİN LİSTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
1-Erdem GÜRKAYNAK İşletme - Birinci Öğretim-2.Sınıf
2-Sinan KIROĞLU İşletme - İkinci Öğretim-2.Sınıf
3-Seyhan DÖNGEL İktisat - Birinci Öğretim-2.Sınıf
4-Bahar DURMUŞ İktisat - Birinci Öğretim-2.Sınıf

FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON YÜKSEKOKULU
1-Merve KARAKUŞ Fizyoterapi - Birinci Öğretim-3.Sınıf
2-Merve TÜRKER Fizyoterapi - Birinci Öğretim-3.Sınıf
3-Sümeyye Nur TALİH Fizyoterapi - Birinci Öğretim-3.Sınıf

DENİZLİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU
1-Kübra POLAT Hemşirelik - Birinci Öğretim-3.Sınıf
2-Şeyma HIZARCI Hemşirelik - Birinci Öğretim-3.Sınıf

DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
1-Fatih ASLAN Fizyoterapi - Birinci Öğretim-2.Sınıf
2-Muazzez TEKİN Çocuk Gelişimi - Birinci Öğretim-2.Sınıf

EĞİTİM FAKÜLTESİ
1-Müberra ERGÜL İlköğretim Matematik Öğr. - Birinci Öğretim-2.Sınıf
2-Ercan ÇOLAK İlköğretim Matematik Öğr. - Birinci Öğretim-2.Sınıf
3-Fatoş ŞİMŞEK İlköğretim Matematik Öğr. - İkinci Öğretim-3.Sınıf
4-Melike ORUÇ Okulöncesi Öğretmenliği - Birinci Öğretim-2.Sınıf
5-Ebru HOŞ Okulöncesi Öğretmenliği - Birinci Öğretim-2.Sınıf
6-Feryal KAYAHAN Okulöncesi Öğretmenliği. - İkinci Öğretim-2.Sınıf
7-Fatma İBİCAN Okulöncesi Öğretmenliği - Birinci Öğretim-3.Sınıf
8-Şehriban MUTLU Okulöncesi Öğretmenliği - Birinci Öğretim-3.Sınıf
9-Akile ALDEMİR Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık - Birinci Öğretim-2.Sınıf
10-Özlem AYDOĞDU Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık - Birinci Öğretim-2.Sınıf
11-Rabia KAYGIN Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık - Birinci Öğretim-2.Sınıf
12-Berrin ERDEM Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık - İkinci Öğretim-2.Sınıf
13-Ayşe İLDAY Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık - İkinci Öğretim-2.Sınıf
14-Merve ÇETİNKAYA Sınıf Öğretmenliği - İkinci Öğretim-2.Sınıf
15-Ceyda YILDIRIM Sınıf Öğretmenliği - İkinci Öğretim-2.Sınıf
16-Mustafa Melih ÖZKAN Sınıf Öğretmenliği - İkinci Öğretim-3.Sınıf
17-Sedanur SARI Sosyal Bilgiler Öğretmenliği - İkinci Öğretim-2.Sınıf
18-Ebru DANDİL Türkçe Öğretmenliği - Birinci Öğretim-3.Sınıf
19- Ebru DANDİL Türkçe Öğretmenliği - İkinci Öğretim-3.Sınıf

MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
1-Merve GÖKPINAR Endüstri Mühendisliği - Birinci Öğretim-2.Sınıf
2-Büşra GAMSIZ Endüstri Mühendisliği - Birinci Öğretim-2.Sınıf
3-Sadettin YALÇIN Makine Mühendisliği - İkinci Öğretim-3.Sınıf
4-Mehmet Emin LAÇİN Makine Mühendisliği - İkinci Öğretim-3.Sınıf
5-Onur SALMAN Makine Mühendisliği - İkinci Öğretim-3.Sınıf
6-Ömer Faruk ERGİN Makine Mühendisliği - Birinci Öğretim-3.Sınıf
7-Murat TOKUŞ Makine Mühendisliği - Birinci Öğretim-4.Sınıf
8-Mevlüt Can ÖZDEŞ Makine Mühendisliği - Birinci Öğretim-4.Sınıf
9-Emirhan AYDIN Makine Mühendisliği - Birinci Öğretim-4.Sınıf
10-Muhammet Kürşat ÇETİNÖZ İnşaat Mühendisliği - Birinci Öğretim-2.Sınıf
11-Aysun KARADEMİR İnşaat Mühendisliği - Birinci Öğretim-3.Sınıf
12-Selçuk GÜLMEZ İnşaat Mühendisliği - Birinci Öğretim-3.Sınıf
13-Ahmet ALKAN İnşaat Mühendisliği - Birinci Öğretim-3.Sınıf
14-İsmail ŞANLI Gıda Mühendisliği - Birinci Öğretim-2.Sınıf
15-Bilal BAKAN Gıda Mühendisliği - Birinci Öğretim-2.Sınıf
16-Erdem SATILMIŞ Gıda Mühendisliği - İkinci Öğretim-2.Sınıf
17-Hüsne K.Nur BİLDİM Gıda Mühendisliği - İkinci Öğretim-3.Sınıf
18-Nurullah AKSU Elektrik-Elektronik Mühendisliği - Birinci Öğretim-2.Sınıf
19-Halil İbrahim ÇİMEN Elektrik-Elektronik Mühendisliği - İkinci Öğretim-2.Sınıf
20-Mehmet Merih LEBLEBİCİ Elektrik-Elektronik Mühendisliği - Birinci Öğretim-3.Sınıf
21-Fırtına YILDIZ Elektrik-Elektronik Mühendisliği - İkinci Öğretim-3.Sınıf
22-Murat TOSUNDUR Elektrik-Elektronik Mühendisliği - İkinci Öğretim-3.Sınıf

Not:
1-Kesin Kayıt Tarihleri (Yedek Liste) : 24-28 Eylül 2012
2-Yedekten yatay geçişle kayıt yaptıracak öğrenciler istenen belgelerle Paü. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’na şahsen müracaat etmesi gerekmektedir.

 
Gizlilik Politikası | © Telif Hakkı