Sitemiz Pamukkale Üniversitesi'nden Bağımsızdır.

Pamukkale Üniversitesi 2012-2013 Güz Dönemi Yatay Geçiş Sonuçları

2012-2013 Güz Dönemi Kurumlararası Yatay Geçişi Kabul Edilen Öğrenci Listesi aşağıdadır.

Adı Soyadı Fakülte/Yüksekokul Bölüm/Program Sınıfı
Doğukan YILDIRIM EĞİTİM FAKÜLTESİ Bilg.ve Öğrt.Tekn.Öğrt.(N.Ö.) 2
Mustafa KÜÇÜKTÜLÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ Bilg.ve Öğrt.Tekn.Öğrt.(N.Ö.) 2
Seval DERELİ EĞİTİM FAKÜLTESİ Bilg.ve Öğrt.Tekn.Öğrt.(İ.Ö.) 2
Gamze UYUMAZ EĞİTİM FAKÜLTESİ Bilg.ve Öğrt.Tekn.Öğrt.(İ.Ö.) 2
Uğur GÜNAY EĞİTİM FAKÜLTESİ Bilg.ve Öğrt.Tekn.Öğrt.(N.Ö.) 3
Yasin GÜLEÇ EĞİTİM FAKÜLTESİ Bilg.ve Öğrt.Tekn.Öğrt.(İ.Ö.) 3
Hasan Hüseyin ÖZTÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ Bilg.ve Öğrt.Tekn.Öğrt.(İ.Ö.) 3
Fatma Nur KÖSE EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(N.Ö.) 2
Yeliz EKLEŞ EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(N.Ö.) 2
Esma UYSAL EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(N.Ö.) 2
Ezgi DUYAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(İ.Ö.) 2
Fatih POLAT EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(İ.Ö.) 2
Esra KINAYER EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(İ.Ö.) 2
Nesibe YAYLACI EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(N.Ö.) 3
Fatma ÖZÜKIZIL EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(N.Ö.) 3
Münevver ERTUĞRUL EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(N.Ö.) 3
Gamze DOĞRU EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(İ.Ö.) 3
Fatma ÖZIŞIK EĞİTİM FAKÜLTESİ Fen Bilgisi Öğrt.(İ.Ö.) 3
Selma ERDOĞMUŞ EĞİTİM FAKÜLTESİ İngilizce Öğretmenliği 2
Ümran KARAN EĞİTİM FAKÜLTESİ İngilizce Öğretmenliği (İ.Ö.) 2
Emine ÇİN EĞİTİM FAKÜLTESİ İngilizce Öğretmenliği 2
Mehmet AYTEKİN EĞİTİM FAKÜLTESİ İngilizce Öğretmenliği 3
Mustafa MILLIK EĞİTİM FAKÜLTESİ İngilizce Öğretmenliği 3
Derya KESKİN EĞİTİM FAKÜLTESİ İngilizce Öğretmenliği 3
Çağatay GÜRBÜZ EĞİTİM FAKÜLTESİ Müzik Öğretmenliği 2
Ahmet Can ÇAKAL EĞİTİM FAKÜLTESİ Müzik Öğretmenliği 2
Rukiye TURAN EĞİTİM FAKÜLTESİ İlköğretim Mat.Öğrt.(N.Ö.) 2
Özge GÖÇER EĞİTİM FAKÜLTESİ İlköğretim Mat.Öğrt.(N.Ö.) 2
Melike TOPÇU EĞİTİM FAKÜLTESİ İlköğretim Mat.Öğrt.(İ.Ö.) 2
Meryem İNİL EĞİTİM FAKÜLTESİ İlköğretim Mat.Öğrt.(İ.Ö.) 2
Gonca UZUN EĞİTİM FAKÜLTESİ İlköğretim Mat.Öğrt.(N.Ö.) 3

Şerife AŞI EĞİTİM FAKÜLTESİ İlköğretim Mat.Öğrt.(N.Ö.) 3
Tuğba Nur ERTUĞRUL EĞİTİM FAKÜLTESİ İlköğretim Mat.Öğrt.(N.Ö.) 3
Burcu ÇEVİŞ EĞİTİM FAKÜLTESİ İlköğretim Mat.Öğrt.(İ.Ö.) 3
Emine ŞAHİN EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(N.Ö.) 2
Fatma ŞANLI EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(İ.Ö.) 2
Eylem EMRE EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(İ.Ö.) 2
Hatice ÇETİNKAYA EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(İ.Ö.) 2
Hanım ARMUTÇU EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(İ.Ö.) 2
Hatice TOPÇU EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(İ.Ö.) 2
Merve ŞEN EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(N.Ö.) 3
Mahmut YAMAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(N.Ö.) 3
Hatice TURAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(N.Ö.) 3
Hüsna ÖZKUL EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(İ.Ö.) 3
Selim DÖNMEZ EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(N.Ö.) 3
Seda SAYIN EĞİTİM FAKÜLTESİ Okul Öncesi Öğrt.(İ.Ö.) 3
Engin ÇELİKKIRAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(N.Ö.) 2
Zeynep Nur MEMİŞ EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(N.Ö.) 2
Melek BOZDOĞAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(N.Ö.) 2
Bahar ÖZAYDIN EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(İ.Ö.) 2
Hilal ESİN EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(İ.Ö.) 2
Kenan KARAHAYIT EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(İ.Ö.) 2
Emrah SARAÇ EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(N.Ö.) 3
Ayşenur KAYA EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(N.Ö.) 3
Hülya GÜNENDİ EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(N.Ö.) 3
Huri ESKİN EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(İ.Ö.) 3
Elif EMRE EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(İ.Ö.) 3
Esma EFE EĞİTİM FAKÜLTESİ Rehberlik ve Psi.Dan.(İ.Ö.) 3
Gamze DOMA EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (N.Ö.) 2
Aysel EKİZ EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (N.Ö.) 2
Damla KURNAZ EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (N.Ö.) 2
Şeyda UYSAL EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (N.Ö.) 2
Selin BARDAKÇI EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (İ.Ö.) 2
Güllü ŞEPİK EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (İ.Ö.) 2
Sinem KARAGÖZ EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (İ.Ö.) 2
Gamze CİNGÖZ EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (İ.Ö.) 2
Uğur ŞAKIR EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (N.Ö.)
Özge Gül KAYA EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (N.Ö.) 3
Nazır PEKER EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (N.Ö.) 3
Betül PÜYE EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (N.Ö.) 3
Özlem ÇAMUR EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (İ.Ö.) 3
Meliha DEMİRHAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (İ.Ö.) 3
Hicran KARAKAŞ EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (İ.Ö.) 3
Nesil ÜLKE EĞİTİM FAKÜLTESİ Sınıf Öğretmenliği (İ.Ö.) 3
Songül İÇAL EĞİTİM FAKÜLTESİ Sosyal Bilgiler Öğrt.(N.Ö.) 2
Sıdıka Nur KOCASARI EĞİTİM FAKÜLTESİ Sosyal Bilgiler Öğrt.(İ.Ö.) 2
Nedim BAHADIR EĞİTİM FAKÜLTESİ Sosyal Bilgiler Öğrt.(N.Ö.) 2
Hilal KAZAK EĞİTİM FAKÜLTESİ Sosyal Bilgiler Öğrt.(İ.Ö.) 2
Ahmet Ensar KAYA EĞİTİM FAKÜLTESİ Sosyal Bilgiler Öğrt.(İ.Ö.) 3
Aygün AHİZER EĞİTİM FAKÜLTESİ Sosyal Bilgiler Öğrt.(İ.Ö.) 3
İlknur KUZKAYA EĞİTİM FAKÜLTESİ Sosyal Bilgiler Öğrt.(İ.Ö.) 3
Ayşe IŞIK EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (N.Ö.) 2
Kamile MEMİŞ EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (N.Ö.) 2
Ayşe IŞIKSOLUĞU EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (N.Ö.) 2
Büşra ATMACA EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (İ.Ö.) 2
Gülseren ÇAĞLAYAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (İ.Ö.) 2
Muhammed İ. LALE EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (N.Ö.) 2
Özlem AKSU EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (N.Ö.) 3
Melek DÜNDAR EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (N.Ö.) 3
İslim KAYA EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (N.Ö.) 3
Nesrin DEMİR EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (İ.Ö.) 3
Cansu DEMİREL EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (İ.Ö.) 3
Esma ÖZDUR EĞİTİM FAKÜLTESİ Türkçe Öğrt. (İ.Ö.) 3
Muhammet Emin GÜNDÜZ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Endüstri Mühendisliği (N.Ö.) 2
Oğuz SEZGİN MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Endüstri Mühendisliği (N.Ö.) 2
Mehmet KARA MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Endüstri Mühendisliği (N.Ö.) 3
Oğuz KOÇ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Endüstri Mühendisliği (N.Ö.) 3
Serap SUBAŞI MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Jeoloji Mühendisliği (İ.Ö.) 2
Ceren AKKURT MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Çevre Mühendisliği (N.Ö.) 2
Beyazıt DEMİR MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Bilgisayar Mühendisliği (N.Ö.) 2
Yusuf Sait ERDEM MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Bilgisayar Mühendisliği (N.Ö.) 2
Hilmi Alperen GÜLER MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Bilgisayar Mühendisliği (N.Ö.) 2
Emre AKOĞLU MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Bilgisayar Mühendisliği (N.Ö.) 3

Firuze Rukiye KURT MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Bilgisayar Mühendisliği (N.Ö.) 3
Ömer OKLU MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Mete GÜRHAN MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Zeliha TEKKANAT MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Ömer OKLU MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (N.Ö.) 3
Yunus Emre TÜRKER MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (N.Ö.) 3
Ahmet Batuhan Cem AKAR MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (N.Ö.) 3
Şükrü CEYLAN MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (İ.Ö.) 5
Mehmet ÇAMURLU MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (N.Ö.) 5
Şükrü CEYLAN MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (N.Ö.) 5
M.Melih KARADUMAN MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Makine Mühendisliği (N.Ö.) 5
Burak Özsoy MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (N.Ö.) 2
Hasan Can Arslan MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (N.Ö.) 2
Seyfullah Keskin MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (N.Ö.) 2
Rafet Kutlu MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (N.Ö.) 3
Emrullah Budak MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (N.Ö.) 3
Uğur Dinç MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (N.Ö.) 3
Bahattin Aksoy MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (İ.Ö.) 2
Abdullah Mesut Bülbül MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (İ.Ö.) 2
Ali Kıvanç MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (İ.Ö.) 2
Burcu Kural MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Selçuk Gülmez MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (İ.Ö.) 3
M. Taha Karadağ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İnşaat Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Kadiriye Özdemir MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (N.Ö.) 2
Özin Özcan MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (N.Ö.) 2
Ahmet S.Kökdere MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (N.Ö.) 2
Yasin Kuzucu MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (İ.Ö.) 2
Gamze Uyar MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (İ.Ö.) 2
Sultan Güre MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (İ.Ö.) 2
İbrahim Dede MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (N.Ö.) 3
Burhan Şen MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (N.Ö.) 3
Nilgün Çomak MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Burhan Şen MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Abdurrahman Sal MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Gıda Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Ceren Araçlı MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik-Elektronik Mühendisliği (N.Ö.) 2
Mehmet Torun MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik-Elektronik Mühendisliği (N.Ö.) 2

Bayram Koyun MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik-Elektronik Mühendisliği (N.Ö.) 2
Kağan Korkmaz MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik Elektronik Mühendisliği (İ.Ö.) 2
Orhan Uluyol MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik Elektronik Mühendisliği (İ.Ö.) 2
Cem Apak MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik Elektronik Mühendisliği (İ.Ö.) 2
Büşra KALAYCI MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik-Elektronik Mühendisliği (N.Ö.) 3
Salih PALMANAK MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik-Elektronik Mühendisliği (N.Ö.) 3
Bircan ŞAHİN MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik-Elektronik Mühendisliği (N.Ö.) 3
Bircan ŞAHİN MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik Elektronik Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Eray OĞUZ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik Elektronik Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Koray Yücel MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ Elektrik Elektronik Mühendisliği (İ.Ö.) 3
Ayşe COTUR FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON Y.O Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 2
Oğuzhan EREN FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON Y.O Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 2
Cihan ÜN FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON Y.O Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 2
Jalenur KAYIHAN FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON Y.O Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 3
Ömer ELMA FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON Y.O Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 3
Berna AYDIN FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON Y.O Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 3
Canan SERT FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Sanat Tarihi (N.Ö.) 3
Esra EKİCİ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (N.Ö.) 2
Mehmet ARSLANPARÇASI FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (N.Ö.) 2
Cennet ÖZKAN FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (İ.Ö.) 2
Aslı YÜCEL FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (İ.Ö.) 2
Ayşe DEMİR FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (İ.Ö.) 2
Hacer AKDAŞ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (N.Ö.) 2
Havva YILMAZ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (İ.Ö.) 3
Sinan ÖZER FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (İ.Ö.) 3
Dudu ÇETİN FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (N.Ö.) 3
Emine AKAY FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (N.Ö.) 3
Sümeyra KAPLAN FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Türk dili ve Edebiyatı (N.Ö.) 3
Hüseyin ÖZBAY FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ İngiliz Dili ve Edebiyatı (İ.Ö.) 2
Nurcan TURĞUT FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ İngiliz Dili ve Edebiyatı (N.Ö.) 2
Elif Sümeyye KORKMAZ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ İngiliz Dili ve Edebiyatı (İ.Ö.) 2
Yasemin TAVŞAN FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Fizik (N.Ö.) 2
Neslihan KASALAK FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Matematik (N.Ö.) 2
Ebru ÇAKIRBEY FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Matematik (İ.Ö.) 2
Hülya İŞİK FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Matematik (İ.Ö.) 2
Emine Bahar ALPOĞLU FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Matematik (İ.Ö.) 3

Fatma CURUN FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Kimya (N.Ö.) 3
Orhan ALKAN FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Felsefe (İ.Ö.) 2
Sevil Funda ÖZTÜRK FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Felsefe (İ.Ö.) 3
Fahri GÜLER FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Felsefe (İ.Ö.) 3
Zeliha KADI FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Felsefe (İ.Ö.) 2
Onur ÇELİK FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Tarih (N.Ö) 3
Duygu AVCI FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Tarih (N.Ö) 3
Eda AYROL FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Tarih (İ.Ö) 3
Arife SARIYILDIZ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Tarih (İ.Ö) 2
Emine UYSAL FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Tarih (İ.Ö) 2
Selçuk KORKMAZ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Tarih (N.Ö) 2
Ebubekir GÜRBÜZ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Tarih (İ.Ö) 2
Mustafa MUSLU FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Biyoloji (N.Ö) 2
Saime KOÇÇAT FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ Biyoloji (N.Ö) 3
Burak YILMAZ İİBF Çalışma Ekonomisi ve End. İlişkileri (N.Ö.) 3
Hüseyin CANBULAT İİBF Çalışma Ekonomisi ve End. İlişkileri (İ.Ö.) 2
Ulaş ÖNCAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Çalışma Ekonomisi ve End. İlişk. (İ.Ö.) 2
Betül YILDIZ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (N.Ö.) 2
Şeyma TATLISES İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (N.Ö.) 2
Gülşen BAYIK İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (N.Ö.) 2
Gizem DEMİR İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (N.Ö.) 2
Ebru ÖZENÇ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (İ.Ö.) 2
Hatice ÇILDIR İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (İ.Ö.) 2
Hatice AĞKURT İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (İ.Ö.) 2
İlknur KORKMAZ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (İ.Ö.) 2
Seçil YÖRÜDÜ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (N.Ö.) 3
Fatma AYÖZ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (N.Ö.) 3
Mürüvvet ŞAHİN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (N.Ö.) 3
İbrahim DEMİR İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Maliye (N.Ö.) 3
Gonca ÖNAL İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İşletme (N.Ö.) 2
Uğur YILDIZER İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İşletme (N.Ö.) 2
Ali KATRANCI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İşletme (N.Ö.) 2
Muhammet ÇATALTAŞ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İşletme (N.Ö.) 2
Elif ÇAKIR İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İşletme (İ.Ö.) 2
Hüdai YALÇIN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İşletme (İ.Ö.) 2
Umeyr Sadık TURAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İşletme (İ.Ö.) 2

Kiraz Gülcan BAĞCI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İşletme (İ.Ö.) 2
Seda TOK İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İşletme (İ.Ö.) 3
Oğuzhan KAÇAR İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Siyaset Bil.ve Kamu Yön. (İ.Ö.) 2
Mehmet SARI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ Uluslarası Ticaret ve Finansman (N.Ö.) 2
Mehmet Ali KARATAŞ İİBF Uluslarası Ticaret ve Finansman (N.Ö.) 2
Bekir Doğuş USLU İİBF Uluslarası Ticaret ve Finansman (İ.Ö.) 2
Ayşe AKINLI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İktisat (N.Ö.) 2
Ayşe TALAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İktisat (N.Ö.) 2
Alper Gökhan BİTLİS İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İktisat (N.Ö.) 2
Gülizar KARABULUT İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İktisat (İ.Ö.) 3
Mustafa KARAHAN İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İktisat (İ.Ö.) 2
Özgün YILDIRIM İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İktisat (İ.Ö.) 2
Hatice UÇAR İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İktisat (İNGİLİZCE) (N.Ö.) 3
Mehmet MEYDAN HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU Dış Ticaret İ.Ö 2
Çiğdem ABAY HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU Dış Ticaret N.Ö 2
Elif DÖNMEZ HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU Halkla İlişkiler ve Tanıtım N.Ö 2
Şefika ŞİPAL HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU Bankacılık ve Sigortacılık N.Ö 2
Firdevs ARSLAN HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU Büro Yönetimi ve Yönetici Asis.N.Ö 2
Adile AKIN HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU İşletme Yönetimi N.Ö 2
Bahar KESKİN HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU Halkla İlişkiler ve Tanıtım N.Ö 2
Nihal YILDIZ HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU Büro Yönetimi ve Yönetici Asis.N.Ö 2
Meral BAHÇIVAN HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU Halkla İlişkiler ve Tanıtım N.Ö 2
Aysun ÖZEL DENİZLİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU Hemşirelik 2
Ali ÇANKAYA DENİZLİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU Hemşirelik 2
Kevser BİLGİN DENİZLİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU Hemşirelik 2
Seher TAK DENİZLİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU Hemşirelik 2
Tülin GÜVEN DENİZLİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU Hemşirelik 3
Emine ARSLAN DENİZLİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU Hemşirelik 3
Deniz YASAL DENİZLİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU Hemşirelik 3
Dilek SARICA DENİZLİ SAĞLIK YÜKSEKOKULU Hemşirelik 3
Fatih ASLAN DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO Fizyoterapi 3
Resul ASLAN DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO Fizyoterapi 3
Zeynep MACİT DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO Fizyoterapi 3
Özcan YURTTAPAN DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO Fizyoterapi 3
Ümran KURT DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO Çocuk Gelişimi 3
Burçin AKBAY DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO Çocuk Gelişimi 3
Muazzez TEKİN DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO Çocuk Gelişimi 3
Esra SAYLAR DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO Anestezi 3
Enes UZTUTAN DENİZLİ SAĞLIK HİZMETLERİ MYO İlk Ve Acil Yardım 3
İbrahim KADIOĞLU DENİZLİ SOSYAL BİLİMLER MYO Turizm ve Otel İşletmeciliği 2
Gamze TAŞSÖZ DENİZLİ SOSYAL BİLİMLER MYO Turizm ve Otel İşletmeciliği (İÖ) 2
Tolga ARSLAN DENİZLİ TEKNİK BİLİMLER MYO Bilgisayar Programcılığı (NÖ) 2
Cengiz KAYIŞÇI DENİZLİ TEKNİK BİLİMLER MYO Bilgisayar Programcılığı (NÖ) 2
Aydan ÖZKADİR DENİZLİ TEKNİK BİLİMLER MYO Bilgisayar Programcılığı (İÖ) 2
Ramazan KUŞÇU DENİZLİ TEKNİK BİLİMLER MYO Elektrik (İÖ) 2
Ahmet BOZKURT DENİZLİ TEKNİK BİLİMLER MYO Bilgisayar Programcılığı (İÖ) 2
*Asıl listeden yerleşmeye hak kazanan adayların kayıtları 10-14 Eylül 2012 tarihleri arasında belgeler tamam olarak Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında
yapılacaktır. Asıl listeden kayıt yaptırmayıp boş kalan kontenjanlar yerine yedek aday belirlenmişse bu adayların kayıtları ise 24-28 Eylül 2012 tarihleri
arasında yapılacaktır.






 
Gizlilik Politikası | © Telif Hakkı