Sitemiz Pamukkale Üniversitesi'nden Bağımsızdır.

2013 - 2014 Eğitim - Öğretim Yılı Güz/Güz+Bahar Yarıyılı Farabi Başvuruları Başladı

Farabi öğrenci ve öğretim üyesi değişimi güz/güz+bahar yarıyılı başvuruları başladı. Başvurular, 18 Şubat - 12 Mart 2013 tarihleri arasında Farabi Koordinatörlüğüne yapılacaktır. Farabi değişim programı değişime katılan öğrencilere karşılıksız burs desteği sağlanmaktadır. 
Başvuru Belgeleri

  • Aday Öğrenci Başvuru Formu (http://pau.edu.tr/farabi) web sitesinden temin edilebilir.
  • Transkript
  • Başvurduğunuz programın öğrenim dili yabancı bir dil ise, dil düzeyinizi gösteren bir belge ile birlikte Farabi Koordinatörlüğü'ne teslim edilecektir.
Başvuru Koşulları
  • Ön lisans ve lisans öğrencilerinin genel akademik not ortalamasının en az 2.0/4 olması,
  • Yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin genel akademik not ortalamasının en az 2.5/4 olması,
  • Gidilecek Yükseköğretim Kurumunun eğitim dili yabancı dil ise, öğrenci not ortalamasının %50'si ile yabancı dil puanın %50'si baz alınır.
  • Ön lisans ve lisans programlarının hazırlık ve birinci sınıfında okuyan öğrenciler, Farabi Değişim Programından yararlanamazlar.,
NOT: Protokol imzaladığımız üniversitelere http://pau.edu.tr/farabi web adresinden erişilebilir.

İLETİŞİM
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü Farabi Koordinatörlüğü Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Kınıklı Yerleşkesi DENİZLİ
Telefon: 0 258 296 29 78 - 0 258 296 21 65 
Web: http://pau.edu.tr/farabi
E-mail: farabi@pau.edu.tr 

AFİŞ

 
Gizlilik Politikası | © Telif Hakkı