Pamukkale Üniversitesi Çivril Atasay Kamer Meslek Yüksekokulu 2013 yaz okulu döneminde açılması muhtemel dersler listesi aşağıdadır. (Güncelleme 18.06.2013)
BAS 101
|
GENEL VE TEKNİK
İLETİŞİM
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 104
|
PAZARLAMA İLKELERİ
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 106
|
MAKRO İKTİSAT
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 109
|
GENEL HUKUK BİLGİSİ
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 111
|
İKTİSADA GİRİŞ
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 114
|
İSTATİSTİK
|
2
|
2
|
3
|
4
|
BAS 203
|
FİNANSAL HİZMETLER
EKONOMİSİ - I
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 205
|
BANKA MUHASEBESİ
|
2
|
2
|
3
|
4
|
BAS 206
|
FİNANSAL YÖNETİM
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 209
|
MALİ TABLOLAR
ANALİZİ
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 212
|
REASÜRANS TEKNİKLERİ
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 218
|
TÜRK VERGİ SİSTEMİ
|
2
|
0
|
2
|
2
|
BAS 222
|
PORTFÖY YÖNETİMİ
|
3
|
0
|
3
|
3
|
BAS 228
|
BANKACILIKTA
KREDİLENDİRME VE KREDİ ANALİZİ
|
3
|
0
|
3
|
3
|
BMU 122
|
DÖNEM SONU MUHASEBE
İŞLEMLERİ
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CBPG 103
|
PROGRAMLAMA
TEMELLERİ
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CBPG 104
|
BİLGİSAYAR DONANIMI
|
1
|
1
|
2
|
2
|
CBPG 105
|
OFİS YAZILIMLARI
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CBPG 106
|
GRAFİK VE ANİMASYON
I
|
2
|
1
|
3
|
3
|
CBPG 107
|
MATEMATİK
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CBPG 108
|
VERİTABANI I
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CBPG 109
|
ARAŞTIRMA YÖNTEM VE
TEKNİKLERİ
|
2
|
0
|
2
|
2
|
CBPG 202
|
GÖRSEL PROGRAMLAMA
II
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CBPG 204
|
İNTERNET
PROGRAMCILIĞI II
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CBPG 208
|
NESNE TABANLI
PROGRAMLAMA II
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CBPG 211
|
AÇIK KAYNAK İŞLETİM
SİSTEMİ
|
1
|
1
|
2
|
2
|
CBPG 217
|
SAYISAL ELEKTRONİK
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CBUS 204
|
MESLEKİ YABANCI
DİL-II
|
4
|
0
|
4
|
4
|
CDTS 105
|
GENEL MUHASEBE
|
3
|
1
|
4
|
4
|
CDTS 111
|
DIŞ TİCARET
İŞLEMLERİ-I
|
3
|
0
|
3
|
3
|
CDTS 112
|
TİCARİ MATEMATİK
|
3
|
0
|
3
|
3
|
CDTS 201
|
DIŞ TİCARET
İŞLEMLERİ MUHASEBESİ
|
3
|
0
|
3
|
3
|
CDTS 205
|
GÜMRÜK İŞLEMLERİ
|
3
|
0
|
3
|
3
|
CDTS 210
|
ULUSLARARASI
FİNANSMAN
|
3
|
0
|
3
|
3
|
CDTS 214
|
TÜRKİYE EKONOMİSİ VE
AVRUPA BİRLİĞİ
|
2
|
0
|
2
|
2
|
CDTS 223
|
KALİTE YÖNETİM
SİSTEMLERİ
|
2
|
0
|
2
|
2
|
TKD 101
|
TÜRK DİLİ - I
|
2
|
0
|
2
|
2
|
TKD 102
|
TÜRK DİLİ - II
|
2
|
0
|
2
|
2
|