Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2013 yaz okulu döneminde açılması muhtemel dersler listesi aşağıdadır. (Güncelleme 18.06.2013)
| D.KOD | DERSİN ADI | T | P | K |
| OFD 103 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | 3 | 0 | 3 |
| OKL 111 | İNSAN ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ | 3 | 0 | 3 |
| OFD 104 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | 3 | 0 | 3 |
| OFD 203 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | 3 | 0 | 3 |
| OKL 217 | ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM - I | 3 | 0 | 3 |
| OKL 219 | YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ | 2 | 2 | 3 |
| OKL 221 | ÇOCUKTA OYUN GELİŞİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OKL 223 | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 204 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | 2 | 2 | 3 |
| OKL 212 | ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM - II | 3 | 0 | 3 |
| OKL 216 | MATEMATİK EĞİTİMİ | 3 | 0 | 3 |
| OKL 218 | ÇOCUK RUH SAĞLIĞI | 3 | 0 | 3 |
| OFD 305 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ - I | 2 | 2 | 3 |
| OFD 307 | SINIF YÖNETİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OKL 319 | FEN EĞİTİMİ | 2 | 2 | 3 |
| OFD 312 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | 3 | 0 | 3 |
| OFD 314 | ÖZEL EĞİTİM | 2 | 0 | 2 |
| OKL 324 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | 2 | 0 | 2 |
| OKL 427 | İLERİ DRAMA EĞİTİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OKL 439 | CİNSEL SAĞLIK EĞİTİMİ | 3 | 0 | 3 |
| OFD 407 | REHBERLİK | 3 | 0 | 3 |
| OKL 421 | ANNE-BABA EĞİTİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OKL 434 | ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE OKUMA-YAZMAYA HAZIRLIK DÖNEMİ | 2 | 0 | 2 |
| OKL 430 | SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OKL 436 | ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 408 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OKL 424 | ARAŞTIRMA PROJESİ - II | 1 | 2 | 2 |
| ATI 101 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ - I | 2 | 0 | 2 |
| ING 103 | İNGİLİZCE - I | 3 | 0 | 3 |
| ISO 109 | GENEL BİYOLOJİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 103 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | 3 | 0 | 3 |
| ING 104 | İNGİLİZCE - II | 3 | 0 | 3 |
| ISO 104 | GENEL KİMYA | 2 | 0 | 2 |
| OFD 104 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | 3 | 0 | 3 |
| ISO 223 | ÇEVRE EĞİTİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 203 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | 3 | 0 | 3 |
| ISO 206 | ÇOCUK EDEBİYATI | 2 | 0 | 2 |
| ISO 218 | EĞİTİM FELSEFESİ | 2 | 0 | 2 |
| ISO 232 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 204 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | 2 | 2 | 3 |
| ISO 301 | İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ | 3 | 0 | 3 |
| ISO 305 | MATEMATİK ÖĞRETİMİ - I | 3 | 0 | 3 |
| ISO 317 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ - I | 3 | 0 | 3 |
| ISO 319 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | 3 | 0 | 3 |
| OFD 307 | SINIF YÖNETİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 311 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | 3 | 0 | 3 |
| ISO 318 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ - II | 3 | 0 | 3 |
| ISO 320 | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | 3 | 0 | 3 |
| ISO 322 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | 3 | 0 | 3 |
| ISO 358 | MATEMATİK ÖĞRETİMİ - II | 3 | 0 | 3 |
| ISO 405 | TRAFİK VE İLKYARDIM | 2 | 0 | 2 |
| ISO 407 | CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATI | 2 | 0 | 2 |
| OFD 407 | REHBERLİK | 3 | 0 | 3 |
| ISO 432 | PROGRAM GELİŞTİRME | 2 | 0 | 2 |
| ISO 434 | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 408 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | 2 | 0 | 2 |
| ATI 101 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ - I | 2 | 0 | 2 |
| SBO 109 | SOSYAL PSİKOLOJİ | 2 | 0 | 2 |
| SBO 113 | SOSYOLOJİ | 2 | 0 | 2 |
| ATI 102 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ - II | 2 | 0 | 2 |
| SBO 108 | GENEL FİZİKİ COĞRAFYA | 4 | 0 | 4 |
| SBO 114 | EKONOMİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 205 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | 3 | 0 | 3 |
| SBO 201 | İSLÂM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | 2 | 0 | 2 |
| SBO 215 | GENEL BEŞERİ VE EKONOMİK COĞRAFYA | 4 | 0 | 4 |
| SBO 221 | SANAT VE ESTETİK | 2 | 0 | 2 |
| OFD 208 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | 3 | 0 | 3 |
| SBO 222 | ORTAÇAĞ TARİHİ | 4 | 0 | 4 |
| SBO 226 | VATANDAŞLIK BİLGİSİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 307 | SINIF YÖNETİMİ | 2 | 0 | 2 |
| SBO 323 | ÜLKELER COĞRAFYASI | 2 | 0 | 2 |
| OFD 402 | REHBERLİK | 3 | 0 | 3 |
| TKD 103 | TÜRKÇE - I YAZILI ANLATIM | 2 | 0 | 2 |
| FBO 107 | GENEL FİZİK - I | 4 | 0 | 4 |
| FBO 115 | GENEL MATEMATİK - I | 4 | 0 | 4 |
| OFD 103 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | 3 | 0 | 3 |
| ATI 102 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ - II | 2 | 0 | 2 |
| TKD 104 | TÜRKÇE - II SÖZLÜ ANLATIM | 2 | 0 | 2 |
| FBO 108 | GENEL FİZİK - II | 4 | 0 | 4 |
| FBO 112 | GENEL KİMYA - II | 4 | 0 | 4 |
| FBO 116 | GENEL MATEMATİK - II | 4 | 0 | 4 |
| OFD 104 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | 3 | 0 | 3 |
| FBO 211 | GENEL BİYOLOJİ - I | 4 | 0 | 4 |
| FBO 215 | GENEL FİZİK - III | 2 | 0 | 2 |
| FBO 219 | GENEL KİMYA - III (ANALİTİK KİMYA ) | 2 | 2 | 3 |
| FBO 221 | BİLGİSAYAR - I | 2 | 2 | 3 |
| OFD 203 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | 3 | 0 | 3 |
| FBO 212 | GENEL BİYOLOJİ - II | 4 | 0 | 4 |
| FBO 216 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | 2 | 0 | 2 |
| FBO 218 | GENEL KİMYA - IV(ORGANİK KİMYA) | 2 | 0 | 2 |
| FBO 220 | BİLGİSAYAR - II | 2 | 2 | 3 |
| FBO 222 | FEN - TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA | 3 | 0 | 3 |
| FBO 335 | KİMYADA ÖZEL KONULAR | 2 | 0 | 2 |
| FBO 337 | İSTATİSTİK | 2 | 0 | 2 |
| FBO 343 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 313 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | 2 | 2 | 3 |
| FBO 334 | BİLİMİN DOĞASI VE BİLİM TARİHİ | 3 | 0 | 3 |
| FBO 336 | ÇEVRE BİLİMİ | 3 | 0 | 3 |
| FBO 338 | YER BİLİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 304 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ - I | 2 | 2 | 3 |
| OFD 312 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | 3 | 0 | 3 |
| FBO 411 | EVRİM | 2 | 0 | 2 |
| FBO 413 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ - II | 2 | 2 | 3 |
| OFD 407 | REHBERLİK | 3 | 0 | 3 |
| OFD 417 | EĞİTİM FELSEFESİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 421 | SINIF YÖNETİMİ | 2 | 0 | 2 |
| FBO 414 | ASTRONOMİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 408 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | 2 | 0 | 2 |
| TRO 118 | EDEBİYAT BİLGİ VE KURAMLARI - II | 2 | 0 | 2 |
| TRO 203 | ESKİ TÜRK EDEBİYATI - I | 2 | 0 | 2 |
| TRO 219 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 204 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | 2 | 2 | 3 |
| TRO 204 | ESKİ TÜRK EDEBİYATI - II | 2 | 0 | 2 |
| TRO 224 | ETKİLİ İLETİŞİM | 3 | 0 | 3 |
| OFD 305 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ - I | 2 | 2 | 3 |
| TRO 320 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ - II | 2 | 2 | 3 |
| TRO 322 | İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 407 | REHBERLİK | 3 | 0 | 3 |
| TRO 424 | DİLBİLGİSİ ÖĞRETİMİ | 2 | 0 | 2 |
| OFD 408 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | 2 | 0 | 2 |
| RSO 250 | SANAT FELSEFESİ | 2 | 0 | 2 |
| RSO 337 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | 2 | 0 | 2 |
| PDR 108 | SOSYAL ANTROPOLOJİ | 3 | 0 | 3 |
| OFD 211 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | 3 | 0 | 3 |
| PDR 223 | ÖZEL EĞİTİM | 3 | 0 | 3 |
| PDR 226 | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | 2 | 2 | 3 |
| PDR 335 | YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM PROBLEMLERİ | 3 | 0 | 3 |
| PDR 328 | MESLEKİ REHBERLİK VE DANIŞMA UYGULAMASI | 1 | 4 | 3 |
| PDR 330 | REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME | 3 | 0 | 3 |
| PDR 332 | DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI | 3 | 0 | 3 |
| PDR 441 | ÖZEL EĞİTİMDE AİLE REHBERLİĞİ | 3 | 0 | 3 |
| PDR 437 | ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ | 3 | 0 | 3 |
| PDR 447 | EĞİTİM YÖNETİMİ | 3 | 0 | 3 |
| PDR 444 | TRAVMA SONRASI PSİKOLOJİK DANIŞMA | 3 | 0 | 3 |
| INO 110 | SÖZCÜK BİLGİSİ | 3 | 0 | 3 |
| INO 205 | İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIMLAR - I | 3 | 0 | 3 |
| INO 207 | İNGİLİZCE - TÜRKÇE ÇEVİRİ | 3 | 0 | 3 |
| INO 301 | ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ - I | 2 | 2 | 3 |
| INO 307 | EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ - I | 3 | 0 | 3 |
| INO 308 | EDEBİYAT VE DİL ÖĞRETİMİ - II | 3 | 0 | 3 |
| IMO 404 | SANAT VE ESTETİK | 3 | 0 | 3 |
| BTO 103 | MATEMATİK - I | 2 | 2 | 3 |
| BTO 104 | MATEMATİK - II | 2 | 2 | 3 |
| BTO 201 | PROGRAMLAMA DİLLERİ - I | 3 | 2 | 4 |
| BTO 202 | EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI VE KULLANIMI | 2 | 2 | 3 |
| BTO 203 | BİLGİSAYAR DONANIMI | 2 | 2 | 3 |
| BTO 205 | PROGRAMLAMA DİLLERİ - II | 3 | 2 | 4 |
| BTO 206 | ÖĞRETİM TASARIMI | 2 | 2 | 3 |
| BTO 207 | EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA | 2 | 2 | 3 |
| BTO 302 | İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA | 3 | 2 | 4 |
| BTO 308 | VERİTABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ | 2 | 2 | 3 |
Etiketler: