Sitemiz Pamukkale Üniversitesi'nden Bağımsızdır.

Paü Sınıf Öğretmenliği Bölümü

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ

Programın Amacı:

Gelişen bilgi toplumunun özelliklerini taşıyan nitelikli öğretmenler yetiştirmek ana amacımızdır. Bölümümüz bilgi üreten ve uygulayan, sürekli kendini geliştiren; eğitim, öğretim ve öğretmen yetiştirmeyle ilgili sorunlara bilimsel yöntemlerle çözüm getiren program olmayı temel görevlerinden biri saymaktadır.

Programın İçeriği:

Programda; 2018 yılında YÖK tarafından yenilenen "Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı" kapsamında zorunlu dersler ve meslek bilgisi seçmeli, genel kültür seçmeli ve alan eğitimi seçmeli ders gruplarındaki çeşitli dersler yer almaktadır. Mezun olabilmek için (44) zorunlu ve (16) seçmeli dersi içine alan 240 AKTS'yi tamamlamak ve diğer şartlan yerine getirmek gerekmektedir. Zorunlu dersler arasında 2 eğitim öğretim dönemi boyunca alınan MEB bünyesindeki ilkokullarda staj yapmayı içeren "Öğretmenlik Uygulaması I" ve "Öğretmenlik Uygulaması II" dersleri de mevcuttur.

Mezunların Alacağı Unvan:,

Sınıf Öğretmeni

Program ile ilgili Sayısal Veriler:

* 22 Öğretim Elemanı

* 189 Öğrenci

*Not: Veriler 2023 yılına aittir.

İstihdam Olanakları:

Sınıf Eğitimi anabilim dalı mezunları; Milli Eğitime bağlı resmi ve özel ilkokullarda, sınıf öğretmeni olarak hizmet verebilecek bilimsel bilgi ve beceri donanımına sahiptirler.

Program ile İlgili Teknik Olanaklar:

Sınıf eğitimi öğrencileri, Üniversitemiz bünyesindeki tüm uygulama alanlarını kullanabilirler. Ayrıca öğretim görülen dersliklerde teknolojik imkanlar adına akıllı tahta, sunu cihazları vb. uygulama derslerinde kullanılacak malzemeler mevcuttur.

 
Gizlilik Politikası | © Telif Hakkı