Sitemiz Pamukkale Üniversitesi'nden Bağımsızdır.

PAÜ 2012 - 2013 Öğretim Ücreti ve Harç Bilgileri


2012-2013 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILINDA BAHAR DÖNEMİ İÇİN ÖĞRENİMİNE DEVAM ETMEKTE OLAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE

ÖĞRENCİ KATKI PAYI ÖDEMEYECEK OLANLAR
    2012-2013 Eğitim - Öğretim yılı Birinci Öğretim programlarında normal öğrenim süresinde öğrenimine devam eden öğrenciler ilan edilen katkı paylarını ödemeyeceklerdir.

ÖĞRENİM ÜCRETİNİ ÖDEYECEK OLANLAR
    İkinci Öğretim programlarına 2012-2013 Öğretim yılında öğrenimine devam etmekte olan öğrenciler aşağıdaki tabloda belirtilen öğrenim ücretlerini ödeyeceklerdir. Hazırlık sınıfı hariç, bulundukları bölümde her bir dönem için belirlenen asgari derslerden başarılı olan ve bu dersleri alan öğrencilerin başarı ortalamasına göre dönem sonu itibarıyla yapılacak sıralamada ilk yüzde ona giren ikinci öğretim öğrencileri, bir sonraki dönemde birinci öğretim öğrencileri için belirlenen öğrenci katkı payı kadar öğrenim ücreti öder. 

ÖZÜR DURUMU OLANLAR
    Yükseköğretim programlarına kayıt veya kayıt yenileme sırasında 1/7/2005 tarihli ve 5378 sayılı Özürlüler ve Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun ve 14/1/2012 tarihli ve 28173 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Özürlülük Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları Hakkında Yönetmelik uyarınca özürlü olduğuna dair raporu ilgili yükseköğretim kurumuna sunan öğrencilerin ödemesi gereken öğrenim ücreti tutarlarından, özürlülük oranı kadar indirim yapılır. Özürlü olduğu halde, kayıt yaptırma veya kayıt yenileme sırasında özürlü olduğuna dair raporu ibraz edemeyen öğrencilere, ilgili belgeyi ibraz ettiği tarihte, özürlülük oranı kadar yapılacak indirim tutarı red ve iadeler kaleminden iade edilir. (Resmi Gazete 29 Ağustos 2012, Karar Sayısı : 2012/3584,  Madde 2 / 3)

NORMAL ÖĞRENİM SÜRESİNİ AŞAN BİRİNCİ ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİN’DEN
Öğrenim süresi 2 yıl olup 3. ve daha fazla yılında eğitimine devam edenler,
Öğrenim süresi 4 yıl olup 5. ve daha fazla yılında eğitimine devam edenler,
Öğrenim süresi 6 yıl olup 7. ve daha fazla yılında eğitimine devam edenler,
Yüksek Lisansta 3.ve daha fazla yılında eğitimine devam edenler,
Doktora/Sanatta Yeterlilik eğitimi yapmakta olup 5. ve daha fazla yılında öğrenimine devam edenler;
Aşağıdaki tabloda belirtilen öğrenci katkı paylarını ödeyeceklerdir.

YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLER;
    2012-2013 Öğretim yılında Üniversitemizde öğrenimine devam etmekte olan Yabancı Uyruklu öğrencilerden Birinci Öğretime kayıtlı olanlar aşağıdaki tabloda belirtilen öğrenci katkı payını; İkinci Öğretime kayıtlı olanlar ise aynı tablodaki öğrenim ücretini ödeyeceklerdir.

YABANCI DİLDE ÖĞRENİM GÖREN İKİNCİ ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ;
    Yabancı dilde öğretim yapılan İkinci Öğretim (İ.Ö (%100 İng.)) öğrencileri aşağıdaki tabloda belirtilen öğrenim ücretini (İkinci Öğretim öğrenim ücretinin 1.5 katı) ödeyeceklerdir.

ÖĞRENCİ KATKI PAYI VEYA ÖĞRENİM ÜCRETİNİ ÖDEMEYENLERİN DURUMU;
    Öğrenci katkı payları ve öğrenim ücretleri, ilgili dönem başlarında kayıt olma veya kayıt yenileme sırasında ödenir. Süresi içinde katkı payı veya öğrenim ücretini ödemeyenler ile mazeretleri ilgili yükseköğretim kurumunun yönetim kurulunca kabul edilmeyenler, o dönem için kayıt yaptıramaz ve öğrencilik haklarından yararlanamaz.



2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI

KATKI PAYI/ÖĞRENİM ÜCRETİ MİKTARLARI TABLOSU *
FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL/ MESLEK YO./ ENSTİTÜLER
Birinci Öğretim
Normal Öğretim Süresinde Mezun Olamayan Birinci Öğretim Öğrencileri
İkinci Öğretim
Eğitim Fakültesi0142514
Fen-Ed. Fak. (Fen Prog.)0142641
Fen-Ed. Fak. (Sos. Prog.)0142481
İkt. ve İda. Bil. Fak.0157578
İktisat Bölümü (İ.Ö.) (%100 İng.)0157867
Mühendislik Fak.0194765
Teknik Eğitim Fak.0141
Teknoloji Fak.
0
194
765
Tıp Fakültesi0296
Denizli Sağlık Y.O.095
Fizik Tedavi ve Reh. Y.O.095
Spor Bilim. ve Tek. Y.O.095
Turizm İşlet. Ve Otel. Y.O.095
Acıpayam M.Y.O.095
Bekilli M.Y.O.095385
Buldan M.Y.O.095385
Çal M.Y.O.095
Çivril Atasay Kamer M.Y.O.095385
Denizli Tek. Bil. M.Y.O.095385
Denizli Sos. Bil. M.Y.O.095385
Denizli Sağ. Hiz. M.Y.O.095
Honaz M.Y.O.095385
Kale M.Y.O.095385
Tavas M.Y.O.095
Enstitüler0129


Kayıt yenileme için katkı payı yatırma günleri: 04 - 08.02.2013
Enstitüler için katkı payı yatırma günleri: 04 - 08.02.2013
Tıp Fakültesi kayıt yenileme için katkı payı yatırma son günü: 01.03.2013


* Katkı Payı/Öğrenim Ücreti tutarları Halk Bankasının Türkiye genelindeki tüm şubelerinden ve ATMlerinden PAÜ Öğrenci Numarası ile yatırılabilir.

 
Gizlilik Politikası | © Telif Hakkı