EK-2
2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ DÖNEMİNDE
DERS ALMAK ÜZERE BAŞVURAN ÖĞRENCİLERİN
ÜCRET İADE İŞLEMLERİNE İLİŞKİN DETAY BİLGİLER
ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE !
YAZ DÖNEMİ ÜCRET İADELERİNDE AŞAĞIDA BELİRTİLEN AÇIKLAMALARIN DİKKATE ALINMASI, İADE İŞLEMLERİNİN YAPILMASINDA KOLAYLIK SAĞLAYACAKTIR.
ÖNCEKİ YILLARDA AYNI İBAN NUMARASINI BİR KAÇ ÖĞRENCİNİN SİSTEME YAZDIĞI TESBİT EDİLMİŞ OLUP, SİSTEMDEKİ İBAN NUMARALARININ KİME AİT OLDUĞU TESBİT EDİLEMEYECEĞİNDEN BU ŞEKİLDE OLAN HİÇ BİR ÖĞRENCİMİZE İADE YAPILAMAYACAKTIR. SİSTEME MUTLAKA KENDİ ADINIZA BİR IBAN NO GİRMENİZ GEREKMEKTEDİR. (T.C. EŞLEŞTİRMESİ YAPILACAKTIR)
YAPI KREDİ BANKASI IBAN NUMARASI GİRMEYİNİZ. GEÇEN YIL GÖNDERİLEN İADELER HESABA GERİ DÖNMÜŞTÜR.
AŞAĞIDA VERİLEN ÖRNEKLERE GÖRE, DERS KAYDI SIRASINDA ÖĞRENCİLERİN KENDİLERİNE AİT GEÇERLİ BANKA HESABI İBAN NUMARASINI GİRMELERİ İSTENECEKTİR. (Anne,Baba veya arkadaş IBAN numarası olmayacaktır.)
GEÇERLİ İBAN NUMARASI VERMEYENLERİN EFT/HAVALE İŞLEMLERİ İLE ÜCRET İADESİ BAŞKA BİR USULLE YAPILMAZ.
ÜCRET İADE İŞLEMLERİ İÇİN;
1)-VERİLECEK İBAN NUMARASININ MUTLAKA ÖĞRENCİ ADINA OLMASI GEREKİR.
YAZ ÖĞRETİMİ ÜCRET İADE İŞLEMLERİ, VERİLECEK İBAN NUMARASINA DOĞRUDAN YAPILDIĞINDAN YANLIŞ VERİLEN İBAN NUMARALARINDA DOLAYI HİÇ BİR HAK TALEBİNDE BULUNULAMAZ. HATALI İBAN NUMARASINDAN KURUMUMUZ SORUMLU TUTULAMAZ.
İBAN NUMARASI: İLK İKİ HARFİ TR SONRASINDA 24 TANE RAKAMDIR
IBAN'ın Yazım Şekli Olarak Gösterimi
TR12 1234 1234 1234 1234 1234 12
Cep Telefonu: 0……………………..
2-) Ekle-Sil-Onayla işleminden (02Temmuz 2013 tarihinden sonra) sonra ders değiştirilemeyeceğinden dersten vazgeçme (dersin normal döneminde başarılmış veya yanlışlıkla alınmış olması dahil) veya başka nedenden dolayı ücret talebi olumsuz değerlendirilir, ücret iadesi kesinlikle yapılmaz.
3)- DERS SEÇTİKTEN SONRA ARTAN PARA MİKTARI 5.00 TL’ DEN AZ OLAN ÖĞRENCİLERE, (İADE MASRAFLARINI KARŞILAMAYACAĞINDAN DOLAYI) İADE YAPILMAYACAKTIR. EFT/HAVALE İŞLEMLERİNİN DAHA HIZLI YÜRÜTEBİLMESİ İÇİN; İŞLEM YAPARKEN DİKKATLİ OLUNMASI, İBAN NUMARALARININ KONTROL EDİLMESİ, HASSASİYET GÖSTERİLMESİ GEREKMEKTEDİR. 14 AĞUSTOS 2013 MESAİ İTİBARİYLE TÜM İADE İŞLEMLERİ TAMAMLANACAKTIR. İADE ALACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN VERDİKLERİ HESAPNUMARALARI+İBAN NUMARALARINA PARANIN AKTARILIP AKTARILMADIĞI KONTROL EDİLMELİ, AKTARILMAMIŞSA 02 AĞUSTOS 2013 MESAİ BİTİMİNE KADAR REKTÖRLÜK ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI HARÇLAR BİRİMİNE MÜRACAAT EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR.
İADE İŞLEMLERİ; 16.07.2013-06.08.2013 TARİHLERİ ARASINDA YAPILACAKTIR.